• a m z y a m i •: 100th.

Disclaimer.

I tend to write for fun. There's no specific theme for this blog, thus the entries are vary. Some entries may be personal, some may not. But since I post them up publicly I guess that makes no difference.

Writing, is a way of expressing. This medium let mute people speak their minds. This medium let those with low self-esteem to be outspoken. This medium let those who endure every pain to release their tense.

Regards,
SA.

20111219

100th.

Peace be upon you reader(s)!

Bila rindu, gambar-gambar kalian yang ana tengok.
Bila rindu, majalah sekolah yang dibelek.
Bila rindu, nombor-nombor kalian yang ana call.

Haih, rindunya.


By the way, Syukran Syi dengan Tipah sebab buat gambar ni! Walaupun minggu ni korang exam tapi tangan tetap gatal nak edit-edit segala. Ana tersangatlah teruja sengih sorang-sorang setiap kali baca nama semua orang dekat gambar (hahaha).

Bersama keranaNYA, Selamanya insyaAllah.

Regards,
Amzyami.

3 comments:

  1. Haha sebab bila nt post tu nt tag tipah sekali dgn nt :p Yolah, Thanks Syiii :*

    Kita boleh jumpa next sem, insyaAllah :)

    ReplyDelete