Peace be upon you reader(s)!
So my previous entry was posted approximately a month ago. Entah kenapa lah makin malas nak update blog. Nak delete, sayang. Nak privatize-kan, hati kata TAK BOLEH. Haha gedik. Okay let's proceed.
Currently finishing Communication assignment. Ya, saya suka Communication. Dah berangan nak jadi pemberita ever since I was 9. Tapi bila dah jadi makin besar dan matang *ehem ehem B) tukar lah jadi better sikit, writer ke, columnist (!!!!!) ke, journalist ke, tapi bila dekat CFS ni dah start belajar Communication rasa macam,
...
Tapi sebab passion tu ada so best ke tak best ke saya tetap minat. Ye, saya seorang yang loyal :P
There are so many things to be done before the finals (which is going to be in approximately 2-3 weeks). I'm so loving the situation in which I'm facing at the moment.
...
Tapi sebab passion tu ada so best ke tak best ke saya tetap minat. Ye, saya seorang yang loyal :P
There are so many things to be done before the finals (which is going to be in approximately 2-3 weeks). I'm so loving the situation in which I'm facing at the moment.
No comments:
Post a Comment